Ταμπού συναισθημάτων

2018-06-19

Τα σχολεία τελείωσαν.... Η μαθησιακή διαδικασία όμως όχι! Καλά ακούσατε... Δεν θα ξανακάτσουν οι μικροί μας φίλοι στα θρανία... Όχι! Περνώντας χρόνο  με την οικογένειά τους και τους φίλους τους μπορούν να συνδυάσουν μάθηση και διασκέδαση... Και το καλύτερο δεν σας το είπα! Το παιχνίδι που θα σας παρουσιάσω σήμερα "ταξιδεύει" παντού... Το έχεις σε ένα σακουλάκι στην τσάντα σου και μπορείς ανά πάσα στιγμή να το χρησιμοποιήσεις!

Πέρυσι σας είχα παρουσιάσει μια παραλλαγή του γνωστού σε όλους παιχνιδιού "ταμπού", προσαρμοσμένο όμως στην κατανόηση και εξάσκηση των αντίθετων λέξεων. Αυτή τη φορά, θα γνωρίσουμε το "Ταμπού των συναισθημάτων", το οποίο έχει ως στόχο στην αναγνώριση των βασικών συναισθημάτων και των συναισθηματικών καταστάσεων που μπορεί να βρεθεί ένα άτομο, στην κατανόησή τους και στην εξάσκηση των συναισθηματικών δεξιοτήτων.

Στο επισυναπτόμενο αρχείο που θα βρείτε παρακάτω, θα μπορέσετε να εκτυπώσετε συναισθήματα και συναισθηματικές καταστάσεις, τα οποία μπορείτε να κόψετε και να τα χρησιμοποιήσετε για να παίξετε το "Ταμπού των συναισθημάτων".

Το παιχνίδι που σας παρουσιάζω παίζεται ομαδικά και ακολουθεί τους κανονισμούς του κλασσικού ταμπού, με μόνη διαφορά οτι ο μαθητής που περιγράφει οφείλει να χρησιμοποιεί μόνο λέξεις που περιγ΄ραφουν το συναίθημα ή την κατάσταση, απογέυγωντας παράγωγες λέξεις. Πιο αναλυτικά...

• Οι παίκτες χωρίζονται σε ομάδες ίσου αριθμού ατόμων.

• Σε κάθε γύρο, κάθε ομάδα έχει ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα στο οποίο επιχειρεί να βρει όσες περισσότερες λέξεις γίνεται. Τον ρόλο του ατόμου που περιγράφει τη λέξη στους συμπαίκτες του τον παίρνουν οι παίκτες εναλλάξ. Εδώ μπορείτε να επιλέγετε εσείς τον πιο ήσυχο μαθητή (εάν χρησιμοποιήσετε το παιχνίδι μέσα στην τάξη).

• Κάθε λέξη που κερδίζεται αποτελεί έναν πόντο για την ομάδα.

• Για να θεωρείται ότι η λέξη βρέθηκε όμως θα πρέπει αυτός που περιγράφει να μη χρησιμοποιήσει παράγωγες λέξεις, όχι μορφασμούς ή κινήσεις.

• Αν δεν τηρήθηκε κάποιο από τα παραπάνω τότε ο πόντος δεν προστίθεται.

• Κάθε φορά που μαντεύεται μία λέξη τότε οι παίκτες προχωρούν στην επόμενη περιγραφή μέχρι να τελειώσει ο χρόνος. Αν ωστόσο μία λέξη θεωρηθεί δύσκολη από αυτόν που περιγράφει ή αυτούς που μαντεύουν μπορούν να "πάνε πάσο" και να προχωρήσει η περιγραφή σε μία επόμενη λέξη χωρίς απαραίτητα να βρέθηκε η προηγούμενη.

• Όταν ο χρόνος τελειώσει προστίθενται οι πόντοι που μαζεύτηκαν στο συγκεκριμένο γύρο και έρχεται η σειρά της επόμενης ομάδας.

Το παιχνίδι τελειώνει με νικήτρια την ομάδα που φτάνει πρώτοι τους προκαθορισμένους πόντους νίκης.


© 2017-2023 Μαυροπίνακας- created by Effie Papanastasiou
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε